Pagina's

zaterdag 28 november 2015

Zonnetjes haken

Hopelijk komt er wat meer zon vandaag! En zo niet, dan heb ik een paar "reserve"-zonnetjes in huis. Laatst vond ik namelijk een heel leuk kaartje en daar heb ik bijpassende zonnetjes bij gehaakt.
Het zonnetje met 12 stralen is ontworpen door Alessandra van homemade@myplace.
Het patroon van het zonnetje met 8 stralen vond ik bij Make and Takes.
Ik heb de mooie kleur "goud" van Phil Coton 3 gebruikt **update Het is niet de "goud" van Phildar, maar van Catania, kleur 249**. In andere kleuren kun je ze ook prima als kerstster gebruiken!

12 opmerkingen:

  1. Wauw die zijn mooi zeg! Prachtige kleuren.
    En bij ons schijnt ie momenteel trouwens. Maar een paar op reserve, en zeker zulke mooie ;) is in deze tijd van het jaar nooit verkeerd.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Hier schijnt het zonnetje, maar deze zijn te leuk om niet als extra zonnetje erbij te zien vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit in het zonnetje (achter glas) en lees jouw zonnige bericht. Echt een moment om van te genieten met de regen voor de komende dagen in aantocht.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, die zonnetjes en een superleuk kaartje! Hier al lekker in het zonnetje op de fiets de boodschappen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed ideetje, mag ik ook vragen waar u dit kaartje kocht
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze gekocht bij boekhandel Berne in Heeswijk (berneboek.com). Volgens mij zijn ze daar niet in de webwinkel te koop. Hier kun je 'm wel bestellen: http://zinnigeverhalen.nl/webshop, dan kaarten, dan Claire postkaarten Serie 1. Ze zijn getekend door Claire van Heukelom.

      Verwijderen
  6. Lekker vrolijk die zonnetjes.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk!! Daar word je inderdaad vrolijk van, zeker op een regenachtige dag...
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zonnig bij jou, ondanks het onstuimige weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zonnetjes zijn enig als je die in huis ophangt denk je maar dat de zon schijnt groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sorry if I'm very late to say thank you for the link to my blog and for liking the pattern!!! Better late, than never, right?
    xxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen