Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Omslagdoek Lots of Dots haken

Mijn eerste omslagdoek is af! Het is de Lots of Dots Triangle, een mooi patroon van Wieke van Keulen.
Het patroon heb ik in januari gewonnen bij een giveaway van Wieke. Daar was ik natuurlijk heel blij mee!
Ik heb gehaakt met Geilsk wol/katoen. Ik ben hiervoor naar het leuke winkeltje Klazien's Kreatie geweest in Wapenveld. Ik heb de kleuren C17 (donkerblauw/denim) en C10 (lichtblauw) gebruikt. Precies 4 bollen donker en bijna anderhalve bol licht. Hij past prima bij een spijkerbroek.
De knoop met lus is een los onderdeel. Je kunt de punten door de lus heen halen om de punten bij elkaar te houden. Heel handig.
De achterkant is heerlijk lang, zodat ook mijn onderrug lekker warm blijft! Middenachter is de doek 83 cm hoog. Van punt tot punt is hij 180 cm.

15 opmerkingen:

  1. Oh, prachtig! Best wel een klus, maar dan heb je ook wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie omslagdoek en leuk accent met die knoop.

    Groetjes
    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love it hilde enorm mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt MOOI!!
    En wat een leuke oplossing om de punten bij elkaar te houden door zo'n (losse) knoop!
    Veel plezier er maar mee!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, Hilde, wat is hij prachtig geworden. Een stoere versie! Dinsdag show ik hem (met link natuurlijk) op mijn blog - voel me vereerd!
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is echt prachtig geworden. En ik blijf dat ook fijn vinden, omslagdoeken haken, dat haakt lekker weg en je ziet het vooruit gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Staat inderdaad vast prachtig op een spijkerbroek.
    Ik ga ook maar eens bij Wieke kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige omslagdoek zeg, leuk die strepen en bobbeltjes er in!! Zo'n lusje is handig inderdaad, ik had datzelfde pas bij een sjaal met een los gehaakt bandje gedaan, maar dit vind ik ook wel heel erg leuk met een mooie knoop!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super pretty!! ♥ And the button closure is a nice idea :-)

    BeantwoordenVerwijderen