Pagina's

zondag 25 oktober 2015

Herfsthaaksels (6): paddenstoelen

Twee jaar geleden heb ik grote paddestoelen ontworpen en gemaakt, maar nu heb ik een paar kleintjes gehaakt.
Ik heb het patroon van annĂ¡s' garden gebruikt. Met rood heb ik de twee delen aan elkaar gehaakt. De vierde toer van de steel heb ik in achterste lus gehaakt, zodat ik in de voorste lus met bruin een toer vasten kon haken. En de bruine delen heb ik vervolgens aan elkaar gehaakt.
De paddenstoeltjes blijven zo mooi rechtop staan.

8 opmerkingen:

  1. Hilde, je herfsthaaksels zijn stuk voor stuk prachtig!
    Niet alleen deze paddestoelen maar ook die eikels, kastanjes, bladeren en egeltjes. Als ik ze zo bekijk krijg ik zin om zelf ook aan de slag te gaan:)
    Ik kijk uit naar de volgende "aflevering" in deze serie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh oeps.... vergeet ik nog die geweldig leuke pompoenen te vermelden. Ook zie zijn helemaal top!

      Verwijderen
  2. wat weer een leuk idee om ze zo samen te maken met een beetje "grond"
    zullen we maar zeggen super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om de paddenstoelen zo aan elkaar vast te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen