Pagina's

maandag 8 mei 2017

Onderzetter join-as-you-go haken

Ik probeer tegenwoordig het garen dat ik overhou van een project direct op te maken, als ik het tenminste niet later nog eens denk te kunnen gebruiken. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar van de bolero had ik maar een klein beetje over en daar heb ik direct maar iets van gemaakt.
Het is een onderzetter geworden voor een fles die we net hadden gevuld met kaarsolie. Het patroontje komt uit het boek Seamless Crochet. Daarin staan allemaal join-as-you-go projecten. Wel een gepriegel, maar toch snel klaar.

3 opmerkingen:

  1. Slim idee om de restjes meteen weg te haken. De onderzetter is echt anders dan anderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n restjes werkstukje. De bollero is trouwens ook erg mooi geworden..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat knap dat je zo secuur werkt en direct het overige garen creatief 'opruimt'! Ik ben zelf ook bezig om wat meer structuur aan te brengen en dit is dan ook een handige tip!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen