Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Vierdubbele bloem haken.

Morgen ga ik naar een verjaardagsfeest. Het kadootje heb ik versierd met een mooie bloem, in de kleuren van het inpakpapier.
Zo ziet het kadootje er nog vrolijker uit.
Ik had de bloem in rood/wit/blauw/oranje langs zien komen op een paar blogs die ik volg. Het patroon vond ik op een aantal websites:
  • Verry berry handmade (in het engels). Deze heb ik gebruikt. Toen ik klaar was, zag ik dat het binnenste bloemetje 8 blaadjes had, en de rest 7... Maar goed ook denk ik, want zo is hij wat platter.
  • Lindevrouw's web. Deze is in het Nederlands. Vanaf het tweede bloemetje is het achterste voren gehaakt, waardoor je naar mijn idee een minder mooie rand krijgt, maar op de volgende link kun je op de foto's zien hoe je 't andersom doet.
  • Solst(ri)kke.

5 opmerkingen:

  1. Allen het bloemetje vind ik al een kadootje op zich.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat nog niet feestelijk is... super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Daar was de jarige vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Even een bloemetje haken in de kleuren van het pakpapier. Dat ga ik zeker onthouden!
    Hardstikke leuk om zo'n vrolijk pakje te krijgen.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!! ♥ So colorful and lovely :-)). And now, Hilde, I have a surprise for you: You've got an award :-)). Please look here:
    http://natasnest.blogspot.de/2013/05/my-fifth-blog-award.html
    Happy weekend!! xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen