Pagina's

vrijdag 13 juni 2014

WK diertje 3: uiltje haken

Al weer het laatste "WK diertje" dat ik heb gehaakt: een uiltje. Eigenlijk had ie ook oranje moeten zijn, net als één van de varkentjes en het schildpadje, maar ik vond dat de snavel en voetjes oranje moesten zijn.
Ook dit patroon staat in het boekje Superlieve mini-diertjes haken. Ik dacht lekker snel klaar te zijn omdat alleen maar de twee oortjes vastgenaaid hoefden te worden. Maar daarna begon het gepriegel met vilt... Vooral lastig om de ogen netjes rond te knippen. Uiteindelijk is het goed gelukt vind ik. Ook het buikje met de veren is leuk.

Dan nog even met z'n allen op de foto.
Zij zitten klaar om het Nederlands elftal aan te moedigen!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stel! Nu moet het toch goed gaan komen met oranje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief zo allemaal bij elkaar HUP ORANJE!!
    en nu maar duimen het is wel vrijdag de 13e.....:;D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wordt het een heel oranje fanclub. Leuk idee van je. Het uiltje ziet er met het oranje snaveltje en de oranje voetjes echt goed uit.

    Veel voetbalplezier vanavond, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige familie zo met z'n vieren. Maak je er nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is het laatste diertje. Meer lijkt ook niet nodig. Een dikke overwinning...

      Verwijderen
  5. Heb je een cuttlebug of double do? Als je dan ook ronde stanzen hebt, kun je de rondjes makkelijk stanzen. Altijd netjes rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hilde,
    Leuk, dat je ook naar de workshop komt! Ik heb er veel zin in :-)
    Tot zondag!

    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig stel zo samen op de foto! Ik word er erg vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen