Pagina's

woensdag 11 juni 2014

WK diertje 2: schildpadje haken

Vandaag een oranje/rood/wit schildpadje.
Deze komt uit het boekje Superlieve mini-diertjes haken. Dat boekje kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag en ik had er nog niks uit gehaakt. Hoog tijd dus.
Ik vind het grappig dat ie zo'n klein schild heeft. Ik heb het hoofd wel een beetje kleiner gemaakt dan volgens het patroon.

Ik wil nog even reclame maken voor een nieuw blog, die van mijn naamgenoot Hilde: Appelblauwzeegroen. Hilde haakt hele mooie spulletjes, zoals onderstaande deken. Daarnaast naait ze ook nog, en heeft ze een heel lief hondje... Ga maar gauw een kijkje nemen!

4 opmerkingen:

  1. Hihi die schildpad..haha wat een droppie. Mooi deken ook! Ik ga even bij haar kijken. Groetjes lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kleur kan doen! Leuk, de oranje-versie van de schildpad. En ik ga ook even kijken bij de blog waar je reclame voor maakt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schattig WK-beestje. Ik hoop dat onze voetballers wel iets meer, nee, heel veel meer snelheid hebben als dit snoezig schildpadje.
    Grappig. Ook ik heb het boekje in huis en andere haakprojectjes vroegen steeds om voorrang.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilde, ik zag je reactie op mijn blogje. Superleuk dat je zondag naar de haakworkshop gaat. Het is heel erg gezellig in het Wolcafe! Vooraf kleuren bedenken is wel een aanrader want als je daar staat en ineens een keuze moet maken dat is zooo moeilijk. Ik ben benieuwd of jij zo'n bol "limeted by Wolcafe" kan weerstaan, hihi. Ik ben een volgster van je blog geworden, jij maakt leuke dingen zeg;-) en ik ben benieuwd hoe jouw beursje eruit komt te zien. Veel plezier!! Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen