Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Het cadeautje is voor...

Allereerst wil ik nieuwe volgers welkom heten! Nu heeft mijn blog niet alleen op Bloglovin meer dan 100 volgers, maar ook op Google Friend Connect.
Maar, jullie zijn vast nieuwsgierig wie het boekje en de bolletjes wol gaat krijgen.
Christine,  van Met naald en draad, gefeliciteerd!  Leuk blog heb je trouwens!

Veel plezier met het haken van allerlei kleurrijke spulletjes uit het boekje. Wil je je adres naar mij toe mailen? Dan komt het zo snel mogelijk naar je toe.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Christine!! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wouw, dat is nog 'ns leuk wakker worden op zaterdag! Dank je. Ik zal mijn adres mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away! Gefeliciteerd! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Christine met het leuke haakboekje. Veel haakplezier.
    En Hilde, dank je voor het organiseren van deze leuke GiveAway.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel voor de kans!! enne feliessss aan de winnaar xxx

    BeantwoordenVerwijderen